Der er ikke meget, der slår en iskold fadøl på studenterkørslen, og derfor tilbyder vi fadølsanlæg på vores studentervogne.
Vi må desværre ikke sælge fadøl – det betyder, at I selv skal købe de fustager, som skal bruges på dagen. Vi sørger naturligvis for, at fadølsanlægget er klar, og fungerer på første stop. Vi har en aftale med en fadølsleverandør, som vi kan sende jer kontaktinfo på.

